X

Kosár tartalma

Összes törlése
A kosarad jelenleg üres.
Várható házhoz szállítás költsége:0 Ft
Összesen:0 Ft

GYIK


Tisztelt Vásárlónk !

Itt szeretnénk összefoglalni azokat a leggyakoribb kérdéseket, melyek a vásárlással, szállítással, fizetéssel kapcsolatban általában felmerülnek. Kérjük, szánjanak rá néhány percet, olvassák végig ezt az összefoglalót, s remélhetőleg minden kérdésükre választ kapnak.

Leggyakoribb kérdések, az áruház működésének leírása:

Hogyan tudok rendelni? -Egyszerűen és gyorsan!

Az áruházon a kategóriák, vagy a kereső segítségével válassza ki a terméket, amit szeretne megvásárolni.
A találati listákat rendezheti ár, név, s újdonságok szerint is.

Miután megtalálta a terméket, kattintson a ”Kosárba” gombra.

Majd folytassa a vásárlást és ha végzett , kattintson a „Tovább a fizetésre” gombra a kosár menüben.

Ha van már fiókja, kérjük lépjen be, ha nincs akkor regisztrálhat vagy vásárolhat regisztráció nélkül is mint vendég. 

A számlázási  és szállítási cím különböző?

Az adatok megadásánál kérjük pipálja be az "eltérő számlázsi adatok mezőt", és adja meg a számlázási címet. Amennyiben a számlázási cím meggegyzik a szállítási címmel, nincs további teendője, a rendszer automatikusan lekezeli.

Céges számlázás?

Ha a cége nevére szeretne számlát kérni a vásárlásáról, akkor kérjük pipálja be az "eltérő számlázási adatok" mezőt, majd a céges vásárló mezőt, ahol ezek után megadhatja a céges számlához szükséges adatokat.

Mi történik a rendelésem után?

Rendelés után kap egy automatikus emailt arról, hogy a rendszerünk rögzítette a megrendelést, azaz megkaptuk. Ezek után mi automatikusan megkezdjük a rendelés feldolgozását, a jelzett szállítási határidő előtt  értesítjük arról, hogy a csomagja pontosan mikor várható. A rendelésének állapotáról folyamatosan tájékoztatjuk Önt emailben, illetve amennyiben regisztrált felhasználónk a "korábbi vásárlásók" menüpont alatt is követheti rendelését. 


Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Minden terméknél megjelenik a webáruházon, hogy a termék szállítását milyen határidőre vállaljuk.



Ha több terméket rendeltem?

Ha több terméket is rendel, akkor a leghosszabb szállítási határidővel rendelkező termék határideje lesz a várható szállítási határidő.

Mennyibe fog kerülni a szállítás?

A szállítási költség rendelésenként értendő, mely automatikusan kiszámításra kerül a rendelés leadásánál. 
Részletes szállítási információk: Szállítási Információk

Szállítási költségek a Legkeresettebb webáruházon:

A 20.000 Ft feletti, és 5kg alatti normál méretű rendeléseknél elengedjük a szállítási költséget, azaz ingyenes. Az áruház nyilvántartja a termékek szállítási adatait, s ennek alapján kalkulálja ki a várható szállítási költségeket. A várható szállítási költség megjelenik a termék oldalán, azonban a végső szállítási költség a rendelés leadásánál kerül kiszámításra a teljes rendelést figyelembe véve. 
Részletes szállítási információk: Szállítási Információk

Hogyan érdeklődjek a rendelésem után? - Igazából nem kell érdeklődnie

A rendelésének állapotáról folyamatosan tájékoztatjuk Önt emailben, illetve amennyiben regisztrált felhasználónk a "korábbi vásárlásók" menüpont alatt is követheti rendelését. Amennyiben még is kérdése merülne fel kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-30-8279256 számon vagy írjon nekünk a web@legkeresettebb.hu email címre. Kérjük, amennyiben rendelésével kapcsolatban érdeklődik, a MEGRENDELÉS SZÁMÁT készítse elő a könnyebb és gyorsabb ügyintézés érdekében!

Ha mégis szeretnék kérdezni, hogyan tegyem?  „jó” kérdést kell kapnunk.

A „jó” kérdés tartalmazza a rendelésszámot, a megrendelő adatait, s pontosan meghatározza, hogy mire is vár választ tőlünk. Sokszor kapunk olyan emailt, hogy mi van a rendelésemmel? XY, de nem is ezen a néven rendelték, ahonnan jött a kérdés, s nem tudjuk, melyik rendeléssel kapcsolatban van a kérdés, így persze segíteni se tudunk. A legjobb, ha az áruház által kiküldött emailre „Válasz” gombra kattintva ír nekünk, akkor azonnal tudunk minden adatot.

Vevőszolgálat adatai:

Vevőszolgálati telefonszámunk: +36-30-8279256
Vevőszolgálatunk email címe: web@legkeresettebb.hu
Vevőszolgálatunk címe: 3200 Gyöngyös Bethlen Gábor út 3


Mit kell tennem a leadott rendelés után ?

Ki kell várnia a megrendelésben visszaigazolt szállítási határidőt, minden egyéb változásról azonnal értesíteni fogjuk! Amennyiben nem írunk az Ön rendelésével minden rendben van! Folyamatosan értesítjük e-mailben a változásokról! 

Mikor és hogy kell fizetnem?

A megrendelés feladásakor az áruház automatikusan fel kínálja Önnek az elérhető fizetési módokat, mely a kiszállítás és átvétel módjától függően változhat.
A fizetés történhet:

  1. Bankkártyával Online
  2. Személyesen készpénzben
  3. Utánvét során készpénzben vagy bankkártyával
  4. Kérés esetén, előreutalással

Hogyan kapom meg a csomagot?

A csomagja állapotáról folyamatosan tájékoztatjuk Önt, de meg is tekintheti azt az áruház felületén.

Amikor a futárszolgálat elviszi tőlünk a csomagot, akkor értesítjük Önt erről egy automata emailben.

A futárszolgálat a központi depóban éjjel szortírozza a csomagokat, s amikor ezzel elkészült, kapni fog Ön egy emailt, mely tartalmazza a futár telefonszámát, és a várható szállítási időt, s az Ön csomagja számát.

Fontos: innentől kezdve mi már nem tudunk segíteni Önnek, kérjük a csomaggal kapcsolatban az emailon megadott linken keresztül a futárszolgálattal vegye fel a kapcsolatot! Kattintson a futárszolgálat által kiküldött emailben található linkre és mindent megtud csomagjáról!

Milyen garanciák, biztosítékok vonatkoznak a rendelésemre?

A web áruházak működését a jogszabályok nagyon szigorúan szabályozzák!
Kérjük, olvassa el a részletes ÁSZF Általános Szállítási feltételek tájékoztatót!

A Legkeresettebb webáruházon forgalmazott termékekre általában 1 év garanciát biztosítunk. Kérjük, őrizze meg az átvételkor kapott bizonylatot mely tartalmazza a megrendelt termékek listáját, a dátumot és a rendelésszámot is, melyre szüksége lesz a garanciális javítások vagy csere esetén, mint jótállási bizonylat.

Az elállás joga:

A megrendelt árucikk kézhez vételétől számított 14 napon belül vásárlóinknak joguk van elállni vásárlási szándékuktól. /Az elállás jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közt is gyakorolhatja a fogyasztó./ A  Minitoys KFT. köteles az árucikkért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak legkésőbb az elállást, illetve az árucikk visszaszolgáltatását követő 14 munkanapon belül. A visszatérítés a szállítási költségre is vonatkozik. Az árucikk visszajuttatásának költségei a fogyasztót terheli, valamint az extra költség, azaz a fogyasztó által választott legkevésbé költséges fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módból eredő többletköltség.

Amennyiben a megkapott árut vissza szeretné küldeni hozzánk, akkor azt a
Minitoys KFT raktár: 3200 Gyöngyös Kossuth út 21/2 re kérjük küldeni.

A visszaküldött termék ellenértékét 14 munkanapon belül vagyunk kötelesek visszautalni, ezért kérjük, adja meg számlaszámát, ahová utalhatunk vagy az Ön által igénybe vett fizetési móddal  megegyező módú visszatérítési formát. Mivel a visszaküldés költsége minden esetben a vevőt terheli, ezért az olyan csomagokat, ahol a szállítási költségeket nekünk kellene fizetni, nem vesszük át, visszafordítjuk őket.


Amennyiben még további kérdése lenne a vásárlással, szállítással kapcsolatban, úgy kérjük, jelezze a web@legkeresettebb.hu  címen, ahol kolléganőink szívesen állnak rendelkezésükre.

Vevőszolgálati telefonszámunk: +36-30-8279256
Vevőszolgálatunk email címe: web@legkeresettebb.hu
Vevőszolgálatunk címe: 3200 Gyöngyös Bethlen Gábor út 3


Tisztelettel:  A legkeresettebb.hu csapata.